Softonic-recensie

Beren Leuke Kleuterspelletjes: Een leuke en interactieve leerervaring

Bears Fun Kindergarten Games, ontwikkeld door Family Play ltd, is een educatieve app voor kinderen van 5 jaar en ouder. Deze app bevat 12 spannende spellen die de basis van kleuteronderwijs leren met een verscheidenheid aan oefeningen over getallen, patronen, spelling en het matchen van objecten, kleuren, vormen en dieren. De app is ontworpen om de geletterdheid en het kritisch denkvermogen van jonge kinderen te ontwikkelen door middel van interactieve en boeiende gameplay.

De app bevat een schattige teddybeer die kinderen motiveert met positieve aanmoediging en professionele vertelling met speelse muziek. De oefeningen omvatten patroonherkenning en reeksen, basispelling, het matchen van objecten, kleuren, vormen en dieren, en een verscheidenheid aan uitdagende wiskundige concepten. De app is perfect voor kinderen die verder zijn gegaan dan voorschoolse activiteiten en klaar zijn voor meer geavanceerde leeractiviteiten.

Bears Fun Kindergarten Games bevat een verscheidenheid aan kernvaardigheden voor kleuters, zoals het identificeren van getallen, het matchen van babyberenspel, vergelijkingen, spelling en patronen. De app is een non-stop gameplay voor babybeer- en teddybeer-liefhebbers voor fantastisch leren.

De app is een geweldig hulpmiddel voor ouders die willen dat hun kinderen leren terwijl ze plezier hebben. De app is beschikbaar op Android en is een volledige versie. Ouders kunnen lid worden van de Family Play community om feedback, opmerkingen en suggesties te geven.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Bears Fun Kindergarten Games

Heeft u geprobeerd Bears Fun Kindergarten Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.